Δημιουργώντας online περιεχόμενο

Όταν πρόκειται να δημιουργήσουμε περιεχόμενο, υπάρχουν κάποιες βασικές διαφορές στο πώς γράφουμε για το online και το offline κοινό. Σε αυτό το μάθημα, θα δούμε μερικές βέλτιστες πρακτικές σύνταξης κειμένων καθώς και κάποια εργαλεία που σας βοηθούν να διαλέξετε ενδιαφέροντα θέματα για το κοινό σας.

Ο τρόπος ανάγνωσης online και offline περιεχομένου διαφέρει πολύ, ενώ παράγοντες όπως το στυλ, η έκταση του κειμένου και η δομή παίζουν σημαντικό ρόλο όταν γράφουμε για διαφορετικά κανάλια. Για να κερδίσετε την προσοχή του online κοινού, θα χρειαστεί να προσαρμόσετε τον τρόπο που γράφετε. Για παράδειγμα, ενώ η ανάγνωση ενός μακροσκελούς άρθρου σε μία εφημερίδα μπορεί να είναι απολαυστική, η ανάγνωση πολυσέλιδων άρθρων στο internet μπορεί να αποδειχτεί κουραστική. Αυτό συμβαίνει επειδή ως online αναγνώστες κατακλυζόμαστε συνεχώς από πληροφορίες και η ανάγκη μας να κάνουμε ταυτόχρονα πολλά πράγματα και να λάβουμε περιεχόμενο γρήγορα και αποτελεσματικά, έχει μειώσει τη διάρκεια της προσοχής μας.

Έχοντας υπόψη τα παραπάνω, ακολουθούν μερικές βέλτιστες πρακτικές για επιτυχημένη συγγραφή περιεχομένου:

Ξεκινήστε με μία δυνατή εισαγωγή που θα εξηγεί ξεκάθαρα στον αναγνώστη τι να περιμένει. Mία δυνατή εισαγωγική φράση ή πρόταση είναι πολύ σημαντική για να τραβήξει τους αναγνώστες. Αυτή θα μπορούσε να είναι μία στατιστική όπως "60% των ανθρώπων λένε ότι ο σκύλος τους τούς κάνει πιο ευτυχισμένους" ή μία ερώτηση όπως "γνωρίζετε τις τελευταίες τάσεις της μόδας για σκύλους;".

Καθώς γράφετε, έχετε πάντα στο νου σας το κοινό-στόχος και επικεντρωθείτε σε όσα μπορείτε να τους προσφέρετε. Δοκιμάστε να διαβάσετε το περιεχόμενό σας μέσα από τα μάτια τους και μην γίνεστε υπερβολικά εμπορικοί. Σκοπός είναι να προσελκύσετε το ενδιαφέρον τους και όχι να τους βομβαρδίσετε με άπειρα μηνύματα πωλήσεων.

Άλλη μία χρήσιμη συμβουλή είναι να χρησιμοποιήσετε μία παρότρυνση για δράση ή αλλιώς Call to action. Τα Calls to Action είναι σύντομες φράσεις που παροτρύνουν τον επισκέπτη ενός site να κάνει μία συγκεκριμένη ενέργεια, για αυτό και πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο δημιουργικές και πειστικές. Θα μπορούσαν να είναι "Ξεκινήστε τώρα" ή "εγγραφείτε σήμερα". Προσαρμόστε το Call to Action στη στρατηγική σας ώστε να βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας.

Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο τακτικά, είναι δύσκολο να έχετε πάντα έμπνευση, για αυτό, να μερικοί τρόποι για να βρίσκετε νέα ενδιαφέροντα θέματα.

Κάντε μία έρευνα στους ανταγωνιστές σας και δείτε τι θέματα καλύπτουν εκείνοι. Στη συνέχεια, κάντε μία λίστα με πιθανά θέματα και ανατρέξτε σε αυτή όταν ψάχνετε νέο περιεχόμενο. Επίσης, εργαλεία όπως το Answer the Public σας επιτρέπουν να πληκτρολογήσετε ένα συγκεκριμένο θέμα ή έναν όρο και να λάβετε μία λίστα με τις πιο συχνές αναζητήσεις που περιέχουν αυτές τις λέξεις. Αυτό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περιεχόμενο που ανταποκρίνεται στην πραγματική ζήτηση των χρηστών.

Άλλα εργαλεία που σας βοηθούν να καταλάβετε πόσο δημοφιλές είναι ένα θέμα είναι το Search Console, με το οποίο μπορείτε να δείτε ποιους όρους χρησιμοποιούν οι χρήστες για να βρουν το site σας αλλά και το Keyword Planner, που σας δείχνει πόσα άτομα αναζητούν έναν συγκεκριμένο όρο.

Τέλος, φροντίστε να είστε συνεπείς στο στυλ γραφής σας, ώστε όταν οι αναγνώστες διαβάζουν το περιεχόμενό σας να μπορούν να αναγνωρίσουν αμέσως ότι ανήκει στη μάρκα ή στην επιχείρησή σας. Ένα σαφές και αναγνωρίσιμο ύφος θα σας βοηθήσει να καθιερώσετε μία σταθερή σχέση με το κοινό σας και να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές. Δοκιμάστε να καταγράψετε τα καλά χαρακτηριστικά που θέλετε να βλέπουν οι αναγνώστες στη μάρκα σας, όπως ειλικρίνεια και ενθουσιασμό, και γράφετε πάντα με αυτά τα χαρακτηριστικά κατά νου.

Κλείνοντας, σκεφτείτε πώς διαφέρουν τα στυλ online και offline γραφής, μελετήστε τις συμβουλές συγγραφής για το online κοινό και εξετάστε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τα online εργαλεία για να εμπνευστείτε νέα θέματα.

https://youtu.be/FBJzzWj7Yw8

No comments:

Post a Comment

Pages