Τα οφέλη μίας online στρατηγικής

Λοιπόν, θέλετε να μάθετε περισσότερα για την online επιχειρηματική στρατηγική ή για το πώς θα βελτιώσετε τη στρατηγική που ήδη ακολουθείτε;

Σε αυτό το μάθημα θα μάθουμε πως μία online στρατηγική μπορεί να φέρει θετικά αποτελέσματα, τι σημαίνει "καλή online στρατηγική" και ποια απλά πράγματα μπορείτε να εφαρμόσετε για να πετύχετε τους στόχους σας.

Η χάραξη μιας online επιχειρηματικής στρατηγικής θα σας βοηθήσει να καταγράψετε και να οργανώσετε όλες τις ιδέες που έχετε στο κεφάλι σας. Έτσι, θα μπορέσετε να αποφασίσετε ποιους ακριβώς στόχους θέλετε να πετύχετε και να επικεντρωθείτε σε αυτούς.

Φανταστείτε, για παράδειγμα, ότι βάλατε στόχο στο γυμναστήριο να γίνετε πιο ευλύγιστοι. Τρέχοντας 10 χιλιόμετρα τη μέρα κάνει σίγουρα καλό στην καρδιά, αλλά μάλλον, δεν θα σας βοηθήσει να πετύχετε τις στάσεις της yoga που σας δυσκολεύουν....

Για να τις καταφέρετε, θα πρέπει να επικεντρωθείτε στις ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τον αρχικό σας στόχο, να αποκτήσετε δηλαδή, ευλυγισία. Το τρέξιμο μπορεί να είναι μέρος της προπόνησής σας, όμως οι διατάσεις θα σας κάνουν ευλύγιστους. Αντίστοιχα, προσδιορίζοντας τα βήματα που σας φέρνουν πιο κοντά στους επιχειρηματικούς σας στόχους, θα σας βοηθήσει και να τους πετύχετε.

Από πού λοιπόν ξεκινάτε;
Το πρώτο βήμα είναι να ορίσετε με σαφήνεια τους στόχους σας, π.χ. να αυξήσετε τις πωλήσεις κατά 20% ή να προσεγγίσετε 100 πιθανούς πελάτες. Οι στόχοι σας βοηθούν να χαράξετε μία συγκεκριμένη πορεία και να την ακολουθήσετε.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να ορίσετε ποιος είναι ο σκοπός της επιχείρησής σας. Μέσα σε μία απλή πρόταση, δηλαδή, να ορίσετε την Αποστολή σας. Για παράδειγμα, η Αποστολή σας μπορεί να είναι "Να εμπνεύσουμε πιο υγιείς κοινωνίες" ή "να παρέχουμε ευχάριστους χώρους για καθημερινή άσκηση".

Πρέπει επίσης να εντοπίσετε το Εμπορικό σας Πλεονέκτημα, αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε από τον online ανταγωνισμό σας. Ανακαλύψτε τι σας διαφοροποιεί, μελετώντας παρόμοιες επιχειρήσεις με τη δική σας και αναλύστε το στοιχείο που σας διακρίνει. Για παράδειγμα, εάν η εξυπηρέτηση πελατών είναι αυτό που σας διακρίνει από τον ανταγωνισμό σας, αυτό είναι το Εμπορικό σας Πλεονέκτημα / το USP σας.

Κατανοώντας τι θέλετε να πετύχετε, μπορεί να σας βοηθήσει να λάβετε τις σωστές αποφάσεις τη σωστή στιγμή. Δείτε παρακάτω μερικούς από τους κλασσικούς στόχους καθώς και τις στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να τους πετύχετε:

Αύξηση πωλήσεων
Αν στόχος σας είναι να βελτιώσετε τις online πωλήσεις, τότε το να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στη σελίδα σας, μπορεί να βοηθήσει. Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να το πετύχετε αυτό, από τις πληρωμένες διαφημίσεις έως το μάρκετινγκ περιεχομένου.

Αύξηση αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης ή της μάρκας
Τα social media αποτελούν δημοφιλή τρόπο αύξησης της αναγνωρισιμότητας τόσο σε νέους όσο και στους υπάρχοντες πελάτες. Προσφέρουν μία πλατφόρμα όπου μπορείτε να εκφράσετε τις αξίες σας, την προσωπικότητά σας και να επικοινωνήσετε με το κοινό σας.

Περισσότερες επαφές στη λίστα email μάρκετινγκ
Για να παρακινήσετε πελάτες να γραφτούν στη λίστα των email σας, εξηγήστε τους αναλυτικά τι ακριβώς πρόκειται να λαμβάνουν από εσάς, είτε είναι π.χ. αποκλειστικό περιεχόμενο ή νέα μόνο για μέλη.

Πώς εφαρμόζονται, λοιπόν, όλα αυτά τα πλεονεκτήματα στην πραγματική ζωή; Ας δούμε το παράδειγμα μιας πραγματικής επιχείρησης που χρησιμοποίησε μία στρατηγική για να μεγιστοποιήσει την online παρουσία της.

Εάν μετά από αυτό το μάθημα αρχίσατε να σκέφτεστε τη δική σας online επιχειρηματική στρατηγική, ανακαλύψτε ακόμα περισσότερα στο υλικό που θα βρείτε στο τέλος αυτής της ενότητας.

https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/142

No comments:

Post a Comment

Pages