Πώς θα γνωρίζετε τι έχει αποτέλεσμα και τι όχι

Έχετε, λοιπόν, δημιουργήσει ορισμένες διαφημιστικές καμπάνιες στο ίντερνετ και θέλετε να μάθετε την απόδοσή τους.

Σε αυτό το βίντεο, θα εξηγήσουμε πώς να κάνετε αυτό, παρακολουθώντας τις μετατροπές. Θα δούμε τι είναι οι μετατροπές, πώς να επιλέξετε ποιες να μετρήσετε και με ποια εργαλεία του Google ή του Bing γίνεται η μέτρηση.

Μετατροπές είναι οι βασικές ενέργειες που θέλετε να πραγματοποιήσουν οι επισκέπτες στο site σας 

Ας υποθέσουμε ότι είστε φωτογράφος γάμων στη Ρόδο και διαφημίζεστε στο ίντερνετ. Τι είδους ενέργειες θα μπορούσαν να θεωρηθούν "μετατροπές" για σας;

Προφανώς, μια παραγγελία είναι μια σημαντική μετατροπή. 

Ένα άλλο παράδειγμα:

Η ιστοσελίδα σας έχει μια φόρμα επικοινωνίας, ώστε οι πελάτες να μπορούν να σας κάνουν ερωτήσεις, όπως αν είστε διαθέσιμοι τον άλλο μήνα. Η υποβολή ερωτήματος μέσω αυτής της φόρμας, είναι κι αυτή μετατροπή.

Μπορεί στο site σας να έχετε άλμπουμ σε μορφή pdf που πρέπει ο χρήστης να κατεβάσει για να το δει. Επομένως το να κατεβάσει κάποιος τα pdf σας, θεωρείται μετατροπή.

Μπορεί, επίσης, να έχετε ένα link στο οποίο οι χρήστες να μπορούν να κάνουν κλικ, για να λαμβάνουν νέα σας μέσω email. Αυτός είναι ένας ακόμη τρόπος που οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να γίνουν πραγματικοί πελάτες. Συνεπώς και αυτή η ενέργεια θεωρείται μετατροπή.

Σε αυτά τα παραδείγματα, αναφέραμε αρκετές διαφορετικές μετατροπές: Μπορείτε να σκεφτείτε τι μετατροπές θα θέλατε να παρακολουθείτε για τη δική σας επιχείρηση;

Πώς μπορείτε στην πράξη να παρακολουθήσετε αυτές τις μετατροπές; Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία που μας δίνουν οι μηχανές αναζήτησης. Αυτά δίνουν τη δυνατότητα σ’ εσάς, ή σε όποιον διαχειρίζεται την ιστοσελίδα σας, να τοποθετήσετε ένα μικρό κομμάτι κώδικα σε συγκεκριμένες σελίδες. Ακούγεται πολύπλοκο, ειδικά αν δεν έχετε τεχνική υποστήριξη, αλλά μην ανησυχείτε, θα σας καθοδηγήσουμε.

Ας γυρίσουμε στο παράδειγμά μας και ας υποθέσουμε ότι προσφέρετε συγκεκριμένα πακέτα φωτογράφισης γάμου που μπορεί κάποιος να αγοράσει online.

Αν θέλετε να παρακολουθήσετε μια ολοκληρωμένη παραγγελία, θα πρέπει να βρείτε το κατάλληλο σημείο για τον κώδικα παρακολούθησης μετατροπών. Δεν πρέπει να τοποθετήσετε τον κώδικα στην αρχική σελίδα σας. Αν το κάνετε, θα μετράτε μετατροπές κάθε φορά που κάποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας.

Αντιθέτως, θα πρέπει να εγκαταστήσετε τον κώδικα στη σελίδα επιβεβαίωσης παραγγελίας. Πρόκειται για τη σελίδα που βλέπουν οι πελάτες αφού ολοκληρώσουν μια παραγγελία. Έτσι, θα γνωρίζετε ότι πραγματοποιήθηκε μια μετατροπή.

Είναι κατανοητό; Για να παρακολουθείτε σωστά τις μετατροπές σας, πρέπει να βάλετε τον κώδικα, σε σελίδες που οι χρήστες θα δουν μόνο αφού πραγματοποιήσουν την ενέργεια που θέλετε.
Αφού εγκαταστήσετε τον κώδικα, θα αρχίσετε να λαμβάνετε αναφορές που θα σας λένε πόσες μετατροπές είχατε. Είναι πολύτιμες πληροφορίες, προκειμένου να διαπιστώσετε αν έχουν αποτέλεσμα οι καμπάνιες σας στο ίντερνετ.

Ας συνοψίσουμε: Χρησιμοποιώντας διαδικτυακά εργαλεία από μηχανές αναζήτησης, όπως το Bing ή το Google, μπορείτε να μετρήσετε τις μετατροπές και να εξασφαλίσετε την επιτυχία σας

https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/61

No comments:

Post a Comment

Pages