Πώς η συνάφεια αλλά και η σωστή δομή θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τους εμπορικούς σας στόχους.

Σε αυτό το βίντεο, θα μάθουμε γιατί η συνάφεια είναι τόσο σημαντική για τις καμπάνιες SEM και θα δούμε πώς να δομήσετε μια καμπάνια αντίστοιχα.
Ωραία, ας ξεκινήσουμε.

Για να κατανοήσουμε τι ακριβώς σημαίνει "συνάφεια" ας σκεφτούμε σαν κάποιος που χρησιμοποιεί μηχανή αναζήτησης. Για παράδειγμα, ας κάνουμε αναζήτηση για φωτογράφο γάμων στη Ρόδο και ας δούμε ορισμένες από τις διαφημίσεις που εμφανίζονται.

Έχουμε τρεις.

Η πρώτη επικεφαλίδα λέει “φωτογράφος γάμων στη Ρόδο” και ακολουθούν πληροφορίες σχετικά με τιμές και επιλογές. Αυτή η διαφήμιση είναι εξαιρετικά συναφής, επειδή η επικεφαλίδα αντιστοιχεί στην αναζήτησή μας και επιπλέον έχει πολλές χρήσιμες πληροφορίες.

Η δεύτερη επικεφαλίδα λέει “φωτογράφιση γάμων στη Ρόδο”. Έχει και πληροφορίες σχετικά με τα φωτογραφικά πακέτα γάμου. Αυτή η διαφήμιση είναι αρκετά συναφής, αλλά λιγότερο από την πρώτη, επειδή η επικεφαλίδα δεν λέει φωτογράφος, αλλά φωτογράφιση. Έτσι οι μηχανές αναζήτησης ίσως τη θεωρήσουν λιγότερο συναφή.

Η τρίτη επικεφαλίδα λέει “φωτογραφίες γάμων στη Ρόδο”, αλλά φαίνεται ότι είναι διαφήμιση για ένα site που πουλάει αφίσες. Δεν είναι συναφές με αυτό που αναζητούμε.
Αυτό εννοούμε συνάφεια.

Συνάφεια δεν πρέπει να έχει μόνο η διαφήμισή σας αλλά και η πρώτη ιστοσελίδα που βλέπουν οι χρήστες αφού κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση. Αυτή η σελίδα ονομάζεται σελίδα προορισμού. Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Φροντίστε η σελίδα στην οποία κλικάρει ο χρήστης να λέει πληροφορίες για τα φωτογραφικά πακέτα γάμου και όχι για τα όμορφα τοπία της Ρόδου. 

Ωραία, ας συνεχίσουμε.
Η συνάφεια είναι επίσης πολύ σημαντική και για την εμφάνιση των διαφημίσεων στις μηχανές αναζήτησης.
Φανταστείτε ότι μια συναφής διαφήμιση μπορεί να εμφανιστεί σε υψηλότερη θέση από μια πιο ακριβοπληρωμένη διαφήμιση, ακριβώς λόγω της σχετικότητας της με την αναζήτηση ενός χρήστη. 

Τώρα, ας εξετάσουμε τρόπους με τους οποίους μπορείτε να δομήσετε τις καμπάνιες σας, ώστε να επιτύχετε μεγαλύτερη συνάφεια.
Φανταστείτε το πλάνο SEM σαν ένα αναποδογυρισμένο δέντρο. Στην κορυφή βρίσκεται ο λογαριασμός σας στο Google AdWords ή στο Bing Ads.

Όλα τα κλαδιά και οι διακλαδώσεις που ανοίγουν προς τα κάτω είναι τα διαφορετικά είδη φωτογραφίας που προσφέρετε και που καθένα από αυτά απευθύνεται σε διαφορετικά κοινά: φωτογραφίες γάμων, φωτογραφίες μωρών, οικογενειακά πορτραίτα και άλλα πολλά. Κάθε ένα από αυτά τα είδη μπορεί να έχει τη δική του καμπάνια ή και υποκαμπάνιες.
Για παράδειγμα, στην καμπάνια "φωτογράφος γάμων", μπορείτε να δημιουργήσετε τις εξής υποκαμπάνιες: νυφικά πορτραίτα, άλμπουμ, φωτογραφίες από δεξίωση, αυθόρμητες φωτογραφίες και πολλά άλλα.

Κάθε υποκαμπάνια πρέπει να έχει τις δικές της λέξεις κλειδιά, συναφείς βεβαίως με τις αναζητήσεις των χρηστών, ανά περίπτωση.
Παραδείγματος χάρη
Στην κατηγορία "φωτογραφίες μωρών", εντοπίστε τις λέξεις-κλειδιά των χρηστών. Οι άνθρωποι συνήθως πληκτρολογούν “φωτογράφιση μωρών” ή “φωτογραφίες νεογέννητων”. Άρα γράψτε μια διαφήμιση όπως:

Φωτογράφιση μωρών
Βγάλτε τις πιο όμορφες φωτογραφίες για το νεογέννητό σας.
Προσιτές τιμές. Κλείστε ραντεβού τώρα!

Για να συνοψίσουμε: Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησής σας, οι καμπάνιες SEM πρέπει να έχουν μια σταθερή, καλά μελετημένη δομή.

Χωρίζοντας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε ξεχωριστές καμπάνιες οι διαφημίσεις σας θα βοηθούν κάθε πελάτη να βρει ακριβώς αυτό που αναζητά. Κι αυτό είναι επωφελές για όλους

https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/58

No comments:

Post a Comment

Pages