Ποια social media είναι κατάλληλα για τη δική σας επιχείρηση

Σε αυτό το βίντεο, θα πούμε περισσότερα για τα social media. Πέρα από τα πολύ δημοφιλή που όλοι γνωρίζουμε, υπάρχουν και άλλα μικρότερα και πιο εξειδικευμένα που μπορούν να αποδειχτούν πολύτιμα για την επιχείρησή σας. Θα δούμε λοιπόν μαζί ποια από όλα αυτά να επιλέξετε.



Αρχικά θα τα ταξινομήσουμε σε κατηγορίες.

Ας ξεκινήσουμε με ορισμένα από τα μεγαλύτερα social media. Για παράδειγμα, το Facebook, το Twitter, το Google+ και το LinkedIn. Γνωρίζετε ότι μόνο το Facebook έχει περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες ανά την υφήλιο; Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ πιθανό οι υπάρχοντες και οι μελλοντικοί πελάτες σας να βρίσκονται ήδη σε αυτά. Γιατί λοιπόν να μη βρίσκεται εκεί και η επιχείρησή σας;


Υπάρχουν όμως και άλλα social media, που αφορούν σε συγκεκριμένα θεμάτα ή σε κοινό που αναζητά πιο εξειδικευμένο περιεχόμενο. Για παράδειγμα σκεφτείτε το TripAdvisor για κριτικές ταξιδιών. Κάντε μια έρευνα για να δείτε αν υπάρχει κάτι ανάλογο για το δικό σας κλάδο. Και μολονότι οι επισκέπτες εδώ μπορεί να είναι λιγότεροι, πιθανό να είναι ακριβώς εκείνοι που θέλετε να προσελκύσετε.

Σημαντικό είναι επίσης να λαμβάνετε υπόψη σας και το σκοπό των social media. Για παράδειγμα, ορισμένα χρησιμοποιούνται για προσωπικούς λόγους. Άλλα για να μοιραζόμαστε και να κοινοποιούμε περιεχόμενο, και άλλα για επαγγελματική δικτύωση. 

Ας το αναλύσουμε λίγο περισσότερο. Σε αυτά που χρησιμοποιούνται για προσωπικούς λόγους συνήθως οι χρήστες διατηρούν επαφή με φίλους και συγγενείς. Μήπως αυτά δεν αφορούν την επιχείρησή σας; Όχι, την αφορούν. Βλέπετε οι άνθρωποι συζητούν για προϊόντα και υπηρεσίες όπου κι αν βρίσκονται. Οπότε καλό θα είναι να έχει και η επιχείρησή σας παρουσία εκεί. Απλά οι ενημερώσεις σας θα πρέπει να είναι ανάλαφρες, ενδιαφέρουσες και να μη θυμίζουν παραδοσιακές διαφημίσεις. Για παράδειγμα, ένα κατάστημα vintage θα μπορούσε να αναρτήσει φωτογραφίες μιας πελάτισσας που κρατάει μια υπέροχη τσάντα. Με αυτό τον τρόπο, η τσάντα σας θα γίνει γνωστή εύκολα σε πολλούς δυνητικούς πελάτες.

Ας πάμε τώρα στα social media που αφορούν σε κοινοποίηση περιεχομένου. Το περιεχόμενο μπορεί να είναι πληροφορίες, γεγονότα, βίντεο, εικόνες, κριτικές και άλλα. Για παράδειγμα το κατάστημα vintage θα μπορούσε να αναρτήσει video στο YouTube με συμβουλές styling, ή φωτογραφίες στο Pinterest με μόδα "street style".

Τα social media για επαγγελματική δικτύωση στοχεύουν στον επιχειρηματικό κόσμο και προσελκύουν άτομα που θέλουν να δικτυωθούν, να βρουν εργασία ή να κάνουν προσλήψεις. Εδώ σίγουρα δεν θα πουλήσετε vintage ρούχα, αλλά μπορεί να βρείτε τον επόμενο υπάλληλο που θα προσλάβετε.

Από την άλλη, αν έχετε μια επιχείρηση που πουλάει προϊόντα ή υπηρεσίες σε άλλες επιχειρήσεις, παραδείγματος χάρη λευκά είδη σε ξενοδοχεία, εδώ ακριβώς πρέπει να διαφημιστείτε γιατί εδώ βρίσκονται συγκεντρωμένοι χιλιάδες δυνητικοί πελάτες σας.

Τελικά αυτό που έχει σημασία είναι να κατανοήσετε τη φιλοσοφία κάθε δικτύου και των ατόμων που συχνάζουν εκεί.

Τα μεγάλα social media όπως το Facebook, το Twitter, το LinkedIn, το Google+ και το YouTube έχουν δισεκατομμύρια χρήστες. Υπάρχουν όμως ίσως και μικρότερα δίκτυα που ασχολούνται ακριβώς με αυτό που κάνετε και έχουν χρήστες με μεγάλο ενδιαφέρον για το αντικείμενό σας.

Επιλέξτε ποια από αυτά ταιριάζουν περισσότερο στην επιχείρησή σας.

Αφιερώστε επίσης λίγο χρόνο για να δείτε πώς οι χρήστες συμπεριφέρονται σε αυτά. Αυτό θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα πώς να τους προσεγγίσετε κι έτσι να προωθήσετε την επιχείρησή σας.

Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/74

No comments:

Post a Comment

Pages