Πώς βλέπουν οι μηχανές αναζήτησης το διαδίκτυο ( SEO )

Πώς οι μηχανές αναζήτησης καταλαβαίνουν τι υπάρχει σε μια ιστοσελίδα, και τί μπορεί να κάνει μια ιστοσελίδα για να αποκτήσει υψηλότερη θέση στις μηχανές αναζήτησης.


Aς θυμηθούμε πάλι τι ακριβώς συμβαίνει κάθε φορά που ένας χρήστης ψάχνει κάτι στο διαδίκτυο.
Η μηχανή αναζήτησης παίρνει την εντολή και αμέσως ψάχνει πολύ γρήγορα τις εκατομμύρια σελίδες που έχει στο ευρετήριο της. Τέλος, ανασύρει όλα τα σχετικά αποτελέσματα και του τα εμφανίζει.
Θα πρέπει οι σελίδες σας να είναι όσο το δυνατόν πιο σαφείς ώστε η μηχανή αναζήτησης να αναγνωρίζει αμέσως ποιοι είστε και τι κάνετε και να σας αρχειοθετεί μαζί με τις αντίστοιχες επιχειρήσεις. 

Ας υποθέσουμε ότι εργάζεστε σε μια καφετέρια και έχετε μια ιστοσελίδα για να την προωθήσετε. Όταν κοιτάζετε τις σελίδες βλέπετε φλιτζάνια καφέ, ροφήματα και φωτογραφίες της όμορφης αυλής σας.

Μια μηχανή αναζήτησης όμως, εκτός από αυτό που βλέπετε εσείς στην οθόνη, βλέπει και τον κώδικα πίσω από αυτήν. Αυτός ο κώδικας ονομάζεται HTML .

Και κάποια τμήματα αυτού του κώδικα βοηθούν τη μηχανή αναζήτησης να κατανοήσει ποιοι είστε και τι ακριβώς κάνετε. Ας δούμε τώρα ποια είναι αυτά.

Πρώτον, ο τίτλος της σελίδας στον κώδικα.

Σε αυτό το παράδειγμα, μπορείτε να δείτε τον τίτλο στο πάνω μέρος της καρτέλας: "Καφέ στην Κρήτη". Η μηχανή αναζήτησης διαβάζει τον τίτλο σε ένα τμήμα κώδικα που λέγεται ετικέτα τίτλου.

Πώς μπορείτε να το επέμβετε σ’ αυτό;
Με τις εφαρμογές διαχείρισης περιεχομένου ή αλλιώς CMS. Αν χρησιμοποιείτε ήδη μία τέτοια εφαρμογή στην ιστοσελίδα σας, θα σας είναι εύκολο να προσθέσετε και αυτόν τον τίτλο.
Διασφαλίστε ότι ο τίτλος της σελίδας περιγράφει με ακρίβεια το περιεχόμενo για να διευκολύνετε τη μηχανή αναζήτησης.

Το επόμενο που θα πρέπει να εξετάσετε είναι το κείμενο του site. Σκεφτείτε ποιοι επισκέπτονται τη σελίδα σας, και ποιες λέξεις χρησιμοποιούν. Ψάχνουν για καφετέριες γενικά; Ή μήπως για κάποιον συγκεκριμένο καφέ που προσφέρετε;

Όταν λοιπόν συντάσσετε το περιεχόμενό σας, προσπαθείτε να χρησιμοποιείτε τη γλώσσα των πελατών σας.

Τέλος, ας μιλήσουμε για τις εικόνες τoυ site σας.

Δυστυχώς, οι μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες από τους καφέδες που δημιουργείτε αλλά μόνο τον κώδικα πίσω από αυτές.

Για να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να αναγνωρίσουν την εικόνα, δώστε της ένα σωστό όνομα.

Για παράδειγμα, αντί να ονομάσετε τη φωτογραφία σας "eikona.j- peg" δοκιμάστε κάτι σαν "greek moka j-peg.

Να θυμάστε: Χρησιμοποιείτε περιγραφικούς, μοναδικούς τίτλους για κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σας. Συμπεριλάβετε σημαντικές λέξεις και φράσεις που θα βοηθήσουν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν τι είστε. Και μην ξεχνάτε να ονομάζετε τα αρχεία εικόνας με περιγραφικές λέξεις.

Όλες αυτές οι συμβουλές βοηθάνε τις μηχανές αναζήτησης να σας προβάλλουν συχνότερα στους δυνητικούς πελάτες σας.

Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/42

No comments:

Post a Comment

Pages