Διαφημίσεις βίντεο για κινητά ( mobile SEM )

Η διαφήμιση βίντεο σε κινητές συσκευές αποτελεί μια πολύτιμη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις. Οι διαφημίσεις βίντεο μπορεί να είναι πιο ελκυστικές και να παρέχουν περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης.


Μείνετε μαζί μας για να δούμε πώς έχει εξελιχθεί η διαφήμιση μέσω βίντεο για κινητά, πώς να δημιουργήσετε τέτοιες διαφημίσεις και πώς να κάνετε στόχευση κοινού.
Στην εποχή μας όλο και περισσότεροι άνθρωποι παρακολουθούν βίντεο από το κινητό τους.

Το 2011, μόλις 6% της επισκεψιμότητας του YouTube προερχόταν από κινητές συσκευές. Τέσσερα χρόνια αργότερα, οι προβολές σε κινητές συσκευές αντιπροσωπεύουν πλέον σχεδόν το 50% από τις δισεκατομμύρια προβολές του YouTube ημερησίως.

Και καθώς οι χρήστες δαπανούν περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας βίντεο στις κινητές συσκευές τους, δημιουργούνται όλο και περισσότερες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις να προβληθούν σε πελάτες.

Ας υποθέσουμε ότι προωθείτε μία επιχείρηση ενοικίασης αυτοκινήτων στην Καβάλα. Τώρα, θέλετε να την αναπτύξετε περαιτέρω, προβάλλοντας διαφημίσεις βίντεο.

Ας ρίξουμε μια ματιά, λοιπόν, στους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να δημιουργήσετε αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες βίντεο.
Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να δημιουργήσετε τα βίντεο. Δεν χρειάζεστε πλέον πολύ μεγάλο προϋπολογισμό. Για την ακρίβεια, σήμερα ακόμη και υψηλής ποιότητας βίντεο μπορούν να τραβηχτούν με κινητό.

Όταν σκέφτεστε το περιεχόμενο του βίντεο, θα πρέπει να λάβετε υπόψη ορισμένα βασικά πράγματα.

Πρώτον, πρέπει να είναι συναφές. Θέλετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα ενδιαφέρει το κοινό σας.

Δεύτερον, φροντίστε να είναι σύντομο. Οι χρήστες δεν παρακολουθούν βίντεο για πολλή ώρα, για αυτό φροντίστε η διάρκεια των διαφημίσεων να είναι περιορισμένη.

Τέλος, συμπεριλάβετε στο βίντεό σας μια σαφή παρότρυνση για δράση. Πείτε στο κοινό τι πρέπει να κάνει στη συνέχεια, ώστε να διατηρήσετε το ενδιαφέρον του.
Ας υποθέσουμε ότι αποφασίζετε να δημιουργήσετε ένα σύντομο βίντεο που θα δείχνει ένα από τα αυτοκίνητά σας σε μία παραθαλάσσια διαδρομή.

Από την αρχή έως το τέλος, το βίντεο θα πρέπει να δείχνει τις ανέσεις του αυτοκινήτου και την άμεση εξυπηρέτηση που παρέχετε στους πελάτες σας.

Το επόμενο βήμα είναι να ανεβάσετε το βίντεο και να στοχεύσετε σε κοινό που ενδιαφέρεται και χρησιμοποιεί κινητές συσκευές.

Λάβετε επίσης υπόψη την γεωγραφική θέση που βρίσκεται το κοινό σας.

Σκεφτείτε την ώρα της ημέρας που παρακολουθεί βίντεο στα κινητά και τι είδους βίντεο παρακολουθεί.

Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να δουν το βίντεό σας ντόπιοι δυνητικοί πελάτες σε ακτίνα 50 χιλιομέτρων από τη Καβάλα.

‘Η μπορεί να θέλετε να προβάλλετε τη διαφήμιση σας σε δυνητικούς πελάτες του εξωτερικού. Μία τέτοια διαφήμιση θα μπορούσε να εμφανιστεί σε βίντεο με ταξιδιωτικές οδηγίες. Έτσι, μπορείτε να προσεγγίσετε τουρίστες που είναι πιθανό να χρειάζονται τις υπηρεσίες σας.

Φυσικά όπως και με όλες τις διαδικτυακές διαφημίσεις, πρέπει να επιλέξετε και λέξεις-κλειδιά, αλλά και τα site που θέλετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας.

Αν γνωρίζετε κάποιο δημοφιλές κανάλι στο YouTube με χρήσιμες συμβουλές για ταξιδιώτες, θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή στόχευσης. Έτσι όσοι πρόκειται να ταξιδέψουν στην Ελλάδα θα μάθουν όλες τις μαγικές τοποθεσίες της χώρας μας αλλά και τα οχήματα σας που θα τους οδηγήσουν εκεί. 

Κλείνοντας επαναλαμβάνουμε ότι όσο πιο στοχευμένα και συναφή είναι τα διαφημιστικά σας βίντεο, τόσο πιο αφοσιωμένοι θα είναι οι πελάτες σας.

Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/88

No comments:

Post a Comment

Pages