Τοπική διαφήμιση με τη βοήθεια των ψηφιακών μέσων

Το ίντερνετ έχει αλλάξει ριζικά και τον τρόπο που έρχονται σε επαφή, αγοραστές και πωλητές.
Ο τηλεφωνικός κατάλογος έχει πλέον αντικατασταθεί από μηχανές αναζήτησης, διαδικτυακούς καταλόγους και social media. Τα ψηφιακά αυτά μέσα αποδεικνύονται εξαιρετικά χρήσιμα αν θέλετε να απευθυνθείτε σε πελάτες που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από την επιχείρησή σας.


Γιατί η διαφήμιση σε τοπικό επίπεδο σημαντική, που μπορείτε να αγοράσετε αυτές τις διαφημίσεις και όσα μπορείτε να κάνετε για να περιορίσετε την προβολή σας σε ένα τοπικό κοινό.
Τo ίντερνετ είναι παντού.
Ας πούμε ότι έχετε ένα κατάστημα ενοικίασης ποδηλάτων στη Θεσσαλονίκη. Οι χρήστες από τη Χαλκιδική σας βρίσκουν στο ίντερνετ όπως και οι χρήστες από το Σύδνευ και την Νέα Υόρκη. Επειδή όμως δεν είναι πολύ πιθανό κάποιος από τη Νέα Υόρκη να χρειάζεται ποδήλατο στη Θεσσαλονίκη, προφανώς δεν είναι καλή ιδέα να δαπανήσετε χρήματα για διαφήμιση σε χρήστες στη Νέα Υόρκη.

Και αυτό είναι που κάνει την διαφήμιση σε τοπικό επίπεδο να διαφέρει. Περιορίζει την εμφάνιση των διαφημίσεων σας σε άτομα που βρίσκονται στην περιοχή σας και είναι πιθανό να γίνουν πελάτες σας.

Η τοπική διαφήμιση στο διαδίκτυο έχει πολλά κανάλια:
Μηχανές αναζήτησης, τοπικοί κατάλογοι, ιστότοποι κριτικών, social media…
Άρα ζητήστε στις μηχανές αναζήτησης να εμφανίζει τη διαφήμιση σας σε συγκεκριμένους όρους αναζήτησης ή μόνο σε άτομα που βρίσκονται σε συγκεκριμένες γεωγραφικές τοποθεσίες.

Για παράδειγμα, αν υποβάλετε προσφορά για τη λέξη-κλειδί "επισκευή ποδηλάτων", μπορεί η καμπάνια σας να εμφανίζεται μόνο αν ο χρήστης που την πληκτρολόγησε βρίσκεται, ας πούμε, μέσα σε ακτίνα 15 χιλιομέτρων από το κατάστημα ποδηλάτων σας.

Τι άλλο? Social media όπως το Facebook και το LinkedIn προσφέρουν επαγγελματικές σελίδες καθώς και πληρωμένη διαφήμιση για στόχευση τοπικών πελατών. Τα social media μπορούν επίσης να εμφανίζουν τη διαφήμισή σας μόνο σε χρήστες που βρίσκονται κοντά απευθύνοντάς τους μάλιστα ένα πολύ σχετικό τοπικό μήνυμα. Και φυσικά οι τοπικοί κατάλογοι και οι ιστότοποι κριτικών είναι θαυμάσιες ευκαιρίες διαφήμισης. 

Πέρα από το να σας συμπεριλάβει ένας τέτοιος κατάλογος, συνήθως δωρεάν, αν πληρώσετε κάτι παραπάνω η διαφήμιση σας θα εμφανίζεται σε προνομιακές θέσεις όπως τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Και υπάρχουν ακόμα πολλές ωραίες ιδέες για να αξιοποιήσετε το ότι κάποιος βρίσκεται κοντά όταν βλέπει αυτές τις διαφημίσεις. 

Μπορείτε να παραθέτετε τις ώρες λειτουργίας σας ή οι διαφημίσεις σας να εμφανίζονται μόνο όταν το κατάστημά σας είναι ανοιχτό. Ή να δώσετε τη δυνατότητα στους χρήστες σας να λαμβάνουν οδηγίες προς το κατάστημά σας από smartphone ή κινητή συσκευή. Να μπορούν να σας καλέσουν με ένα απλό πάτημα ή να περιηγηθούν στις εξαιρετικές κρτιτικές για την επιχείρηση σας.

Η τοπική διαφήμιση μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε πελάτες που βρίσκονται κοντά σας και έχετε πολλές επιλογές. Τι επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε ?
Μηχανές αναζήτησης? Social media? Καταλόγους ή site κριτικών? Με την τοπική διαφήμιση επενδύετε λίγα χρήματα και ενισχύσετε κατά πολύ τις δυνατότητές σας.

Πηγή https://learndigital.withgoogle.com/greektourism/lesson/70

No comments:

Post a Comment

Pages