Η δύναμη των τοπικών καταλόγων

Αν έχετε μια επιχείρηση που έχει κατάστημα σε μια περιοχή, τότε στόχος σας είναι σίγουρα να προσελκύσετε και πελάτες που βρίσκονται κοντά σας.


Σ’ αυτό το video, θα δούμε πώς να έρθετε σε επαφή με αυτούς τους πελάτες. Πώς; Με την καταχώριση της επιχείρησής σας σε διαδικτυακές λίστες ή καταλόγους.

Όταν τελειώσουμε, θα γνωρίζετε πώς να ξεκινήσετε, πού να καταχωρίσετε την επιχείρησή σας και πώς να διαχειριστείτε το "τοπικό" προφίλ σας.

Οι διαδικτυακές λίστες είναι ένας εξαιρετικός τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις μπορούν να συνδεθούν με δυνητικούς πελάτες στην περιοχή τους.

Ας δούμε το πρώτο βήμα: τι πρέπει να καταχωρίσετε.

Όταν λέμε να καταχωρίσετε την επιχείρησή σας, εννοούμε να συμπεριλάβετε βασικές πληροφορίες όπως το όνομα της επιχείρησης, τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου.

Σημειώστε ότι κάποιοι διαδικτυακοί κατάλογοι προϋποθέτουν να έχετε φυσικό κατάστημα για να δεχτούν να σας καταχωρίσουν.

Πάμε τώρα να δούμε ένα-ένα τα στοιχεία της καταχώρισης.
Το όνομα της επιχείρησής σας, όπως θέλετε να εμφανίζεται παντού στο διαδίκτυο.
Την οδό ή την ταχυδρομική σας διεύθυνση.
Τον αριθμό τηλεφώνου σας.

Να θυμάστε ότι πρέπει να είστε συνεπείς με το όνομα της επιχείρησης σας.
Για παράδειγμα, αν στην επιγραφή μπροστά από το κατάστημά σας αναγράφεται "Ποδηλατάδικο Καβάλα", τότε καταχωρίστε παντού το κατάστημά σας με αυτό ακριβώς το όνομα, κι όχι "Κατάστημα ποδηλάτων Καβάλα".

Για τη διεύθυνση, θα χρειαστείτε μια φυσική διεύθυνση ή μια τοποθεσία. Οι ταχυδρομικές θυρίδες χωρίς φυσική διεύθυνση όπως είπαμε συνήθως δεν γίνονται δεκτές. Θυμηθείτε κι εδώ να καταχωρίσετε παντού ακριβώς την ίδια διεύθυνση.

Και οι αριθμοί τηλεφώνου πρέπει να είναι πλήρεις και να έχουν κωδικό περιοχής και χώρας.

Τώρα ξέρετε τι πρέπει να καταχωρίσετε.

Πάμε λοιπόν στο δεύτερο βήμα: Που πρέπει να γίνει η καταχώριση.

Υπάρχουν πάρα πολλοί κατάλογοι για να επιλέξετε, αλλά θα ξεκινήσουμε με τους προφανείς.

Πρώτα απ’όλα θέλετε η επιχείρησή σας να εμφανίζετε στις μηχανές αναζήτησης, όπως το Yahoo!, το Bing και το Google. Όλες αυτές οι μηχανές αναζήτησης έχουν φυσικά και τοπικές εκδόσεις καθώς και τοπικούς καταλόγους για επιχειρήσεις.

Πού αλλού θα μπορούσατε να κάνετε καταχώριση;

Σε τοπικά διαδικτυακά ευρετήρια για επιχειρήσεις, στα social media αλλά και σε sites με κριτικές που συνήθως εστιάζουν σε έναν επαγγελματικό κλάδο, παραδείγματος χάρη κριτικές ξενοδοχείων.

Ακόμη δεν είστε σίγουροι πού μπορείτε να κάνετε τοπική καταχώριση;
Αναζητήστε μια επιχείρηση παρόμοια με τη δική σας, και δείτε που εμφανίζεται.

Τέλος, ας δούμε το τρίτο βήμα: πώς να διαχειριστείτε το "τοπικό" προφίλ σας.

Αν και κάθε διαδικτυακός κατάλογος έχει τη δική του διαδικασία εγγραφής και επαλήθευσης, οι περισσότεροι δουλεύουν με παρόμοιο τρόπο.

Κατά την εγγραφή, εκτός από όνομα, διεύθυνση και αριθμό τηλεφώνου, πρέπει να βάλετε και κάποιες επιπλέον πληροφορίες για την επιχείρησή σας.
Όπως ώρες λειτουργίας, φωτογραφίες των ποδηλάτων σας ή ακόμα και βίντεο.
Ίσως επίσης σας ζητηθεί να εντάξετε την επιχείρησή σας και σε μια κατηγορία.

Ορισμένες φορές, οι κατάλογοι για να σιγουρευτούν ότι είστε, όντως, ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης, ζητάνε και επαλήθευση. Πώς; Στέλνοντάς σας ταχυδρομικά ή με email έναν ειδικό κωδικό αφήνοντας σας μηνύματα στον τηλεφωνητή.

Αφού ολοκληρωθεί και η επαλήθευση, θα μπορείτε να ενημερώνετε και να διαχειρίζεστε την καταχώρισή σας ανά πάσα στιγμή. 

Η καταχώριση είναι η πρώτη εικόνα της επιχείρησής σας άρα πρέπει να είναι συνεπής και ενημερωμένη. Να θυμάστε ότι αν αλλάξει το όνομα, η διεύθυνση ή ο αριθμός τηλεφώνου σας, θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα όλες τις καταχωρίσεις.

Για να συνοψίσουμε:
Θέλετε να συνδεθείτε με πελάτες που βρίσκονται κοντά σας; Φροντίστε να βρίσκεστε στις μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης.
Σε sites με ευρετήρια για επιχειρήσεις.
Στα social media.
Και σε sites με κριτικές.

Η παρουσία σας εκεί είναι ο καλύτερος τρόπος για να συνδεθείτε με πελάτες που βρίσκονται κοντά σας.

Πηγή https://www.youtube.com/watch?v=WsVLsLmw4_g

No comments:

Post a Comment

Pages